כל החומרים בבלוג עומדים לרשותך בחינם. הם מסודרים לפי נושאים בתפריט מימין, כדאי לגלול מלמעלה למטה על מנת לראות את כל האפשרויות

יום שישי, 7 בנובמבר 2014

אני מרצה בלונדון, באוניברסיטת קינגסטון: 19/11, 13:00 - מוזמנים!

אני מרצה על 'מוות בעידן הדיגיטלי' באוניברסיטת קינגסטון בלונדון ב-19/11 ב-13:00. 

כל הפרטים נמצאים באירוע הזה בפייסבוק, והוראות הגעה לקמפוס ניתן למצוא כאן

בבקשה תזמינו חברים, קולגות, תלמידים, מורים, בני משפחה וכו' - הכניסה ללא תשלום. 

אם ברצונכם להגיע, בבקשה שלחו מייל אלי: death.in.digital.era@gmail.com על מנת שיישמר עבורכם מקום. 

עוד לא הייתי בקמפוס, מהתמונות הוא נראה מאד מודרני: 





אני רוצה בהזדמנות זו להודות ל: 
ד"ר קורינה יאקסוגלו, קולגה וחברה, מרצה בכירה בשפה אנגלית ובתקשורת, על שיזמה את ההרצאה;
ד"ר מרינה למברו, ראש החוג לבלשנות ולשפות בית הספר למדעי הרוח, על שהזמינה אותי להרצות;
לחברי ואשף הלינקדאין דניאל אלפון ולחברי ואשף המדיה החברתית בן או'הנלון מ-VisionsLive על עזרתם הנדיבה בקידום ההרצאה. 

בן ערך איתי ראיון קצר ובלתי פורמלי כחלק מקידום ההרצאה - מוזמנים לצפות, לשתף ולהזמין אנשים להגיע: 


דנקן סטיוארט מדלויט קנדה פרסם המלצה להרצאה בפייסבוק: 


אשמח לראותכם! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

//